خانما چشمای دخترم قی کرده چی باید بگیرم براش

۷ پاسخ

ب من پماد تترا سایکلین داد دکتر برای ماساژ مجرای اشکیش و قطره استریل چشمی تقریبا دو هفته ای خوب شد

درخواست دوستی میدین؟

من امروز دکتر بودم
گفتم قی میکنه
شامپو چشم داد با اون بشورم

پسر من خیییلی یهو زیاد شد چشمم دکتر بهش باکتی ماید ده درصد داد هر ۶ ساعت ریختم خوب شد

پاماد چشم دردی از دارو خونه بگیر بزن یا باشیرت بشور هرصبح

ما بچه هامون وقتی اینجوری میشن چایی میریزن یا شیر مادر زود خوب میشن

طبیعیه ک پسر منم قی میکنه مگ چیز خاصی باید بگیریم

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان زینب و محمد😍 مامان زینب و محمد😍 ۱ ماهگی