مجرای اشک تنگه. پسره منم همچین شد. طبیعیه ولی باید درمان بشه بمونه بعد چشمش همش قی جمع میشه و اب میریزه.
با دست تمیز با ناخون کوتاه گوشه چشمشو ماشاژ بده حتما. خیلی تا مجرا اشک باز بشه. پسرم دکتر دارو داد یه قطره و یه پماد چشمی
ببر دکتر نشون بده اگه بیشتر دو بار در روز باید تمیز کنی
من خواهرم کوچیک بود خیلی چشماش قی میکرد بردیم دکتر مجرای اشکیش بسته بود میل زدن باز کردن
اره هنوز رو مردمک چشمشون کنترل ندارن😅😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.