مامان ماهان درست میگه گفتم که حتما باید ببری دکتر اون بنابه دیدن چشمش دارو بده .این قطره چون بچه من سه ماهو نیمه داد بهش .خداروشکر بهتر شد 😊باید ببینی تشخیص دکتر چیه .
دکتر گفت مال تنگ بودن مجاری اشک هست. یکی قطره داد بدتر شد
یکی گفت با آبجوش ولرم شده و پنبه تمییز کنم و ماساژ بدم مجاری اشکش باز بشه
ببر دکتر حتما
شاید خودت ترش کردی شیر ترش دادی بهش
عفونت کرده ببر دکتر سرخودچیزی نزن چشم حساسه من بردم باکتی ماید دادو تتراساکلین
حتما باد خورده تو صورتش یا باد کولر بده که اینجور شده .با چایی ولرم بشور .من دیروز دکترش بهش قطره سیپرو فلوکساسین داد.دیدی بهتر نشد ببرش پیش دکترش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.