۹ پاسخ

هنوز که اولاشع عزیزم باید هنوز تحمل کنی خدا خودش کمک هممون می‌کنه انشالله که هممون نی نی هامون رو به سلامتی و دل خوش بغل کنیم الهی آمین

بابا موندنی خونه مامانت اینا یکمم بخاطر اون حالت بدتر شده،پاشو بزن بیرون یکم،برو پیاده روی،برو خرید،همش به خودت بگو حالم خوبه،همه چی خوبه...تلقین مثبت بده به خودت خیلی تو روحیت فرق میکنه،چرا خودتو افسرده کردی؟؟!!ول کن همه چی رو!اهنگ بزار،هر چی که روحیتو خوب میکنه!،هنوز راه زیادی داری،تو ماه های اخر میخوای چیکار کنی؟؟!!نفس ادم بالا نمیاد حتی راحت بخوابه!اکثرا نشسته میخوابن...🥴

آره دقیقن منم

بهترین دوران هست دختر لذت ببر

وای منم

😁 من دلم میخواس الان هم هفته شما بودم تکوناش حس کنم

بچه به دنیا بیاد، میشوره میبره این خاطرات رو

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

میگذره بلاخره فقط خاطراتش میمونه

وایی ناشکری نکن دختر می ارزه آخرش بچه اتو بغلت بدن این روزا یادت میره

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وششم بارداری