تعریف این قرصه رو خیلی شنیدم دوستم موقع شیردهی خیلی ریزش مو داشته رفته دکتر اینو داده بهش میگه عالی بوده اطرافیان اشم مصرف کردن
حالا منم گرفتم دارم استفاده میکنم یه دو سه روزه آن شاالله جواب بده منم ریزش مو شدیدهه
بخاطر افت شدید هورمونها بعد از زایمانه، منم انقد شدید بود که موهامو کوتاه کردم😓
اخ اخ منم دقیقا این مشکلو دارم
با اینکه تقویته واینا زیاد میخورم ولی بی فایدس انگار
منم...
از سه ماهگی تا پنج ماهگی ریزش موی شدید میگیرین بعد خوب میشین
من کلا جلوی موهام کچل شده بود اونم افتضاح یه مدت میریزه اونم شدید که دیگه پسرم از دوماهگی شیر من و ول کرد موهام به حالت عادی برگشت. از داروخانه قرص فیتو بگیر مخصوص رشد مو برای دوران شیردهی هستش البته اگه اصلش اینجا باشه. من داداشم از فرانسه برام آورد
وای دقیقا منم دستای بچمم پر موهای منه همش بر میدارم باز میبینم هست دستاشم میبره دهنش میترسم مو بره دهنش🥲
وای منم خیلی حس بدیه
تا وقتی بچه شیر بدیم همینه خواهر
منم اینجوریه خسته شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.