۹ پاسخ

خب خودت درست کن اینا مواد نگهدارنده داره

اره عزیزم از دکتر هم پرسیدم گفته مشکلی نداره

ن نمیدم دکتر گفت نده مواد نگه دارنده داره

اره عزیزم دادم .مواد نگهداره زیاد مداره .خوشمزه اس ماهان خیلی دوست داشت

سویق کامل و چهارمغز از آی بانو بگیر همه‌ی موادشون سالمه حتی از طرز تهیه‌شون هم عکس و فیلم میزاره خیلیم معتبر تو گوگل بزنی میاد

من شنیدم خوب نیست نده

از داروخونه گرفتی

نه گلم

نه ندادم

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم🥰 مامان دخمل نازم🥰 ۱۷ ماهگی