خب خودت درست کن اینا مواد نگهدارنده داره
اره عزیزم از دکتر هم پرسیدم گفته مشکلی نداره
ن نمیدم دکتر گفت نده مواد نگه دارنده داره
اره عزیزم دادم .مواد نگهداره زیاد مداره .خوشمزه اس ماهان خیلی دوست داشت
سویق کامل و چهارمغز از آی بانو بگیر همهی موادشون سالمه حتی از طرز تهیهشون هم عکس و فیلم میزاره خیلیم معتبر تو گوگل بزنی میاد
من شنیدم خوب نیست نده
از داروخونه گرفتی
نه گلم
نه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.