فک میکنم خط تبخیر باشه
من پیشگیری داشتم نمیدونم این چجوری شده بخدا
خدا خیرت بده که با حرفات دل منو آروم میکنی ولی بخدا خیلی دلم نگران
بله:/
چرا همه حامله ن
مبارکه گلم... الان یکی تاپیک گذاشته دوقلو بارداره... خدا خودش هواتو داره
نه یه بار پریودد شدم خانما توروخدا واسه م دعا کنید که باردار نباشم
نه بنظرم مونده خط تبخیرش رنگ ادرار گرفته
منم تا ۲ ماهگی طبیعی بود رفتم بهداشت گفت اخه طبیعی شد جلوگیری قرص میخورم
منم تا حالا پریود نشدم نکنه باردار باشم😥
گلم شما تایپکهای قبلیتون نوشته بودید که بعد زایمان پریود نشدین چند وقته موندین تا پریود شدین یا کلن دیگه نشدی که الان بارداری؟
چ مبارکی اخه بچه 4ماهه دارم دارم میمیرم
بعد از چند دقیقه حاله افتاد ؟
اگه زیر شیش دقیقه پنج دقیقه مثبته
مثبته
بله عزیزم مبارکه
اره انگار هاله داره ... بعدچنددقیقه اون کمرنگ افتاده؟
مگه گلم روش جلوگیری نداشتی
ایچه قزاگت
بله مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.