خانما کمک این تست مثبت

تصویر
۱۸ پاسخ

فک میکنم خط تبخیر باشه

من پیشگیری داشتم نمیدونم این چجوری شده بخدا

خدا خیرت بده که با حرفات دل منو آروم میکنی ولی بخدا خیلی دلم نگران

بله:/
چرا همه حامله ن

مبارکه گلم... الان یکی تاپیک گذاشته دوقلو بارداره‌... خدا خودش هواتو داره

نه یه بار پریودد شدم خانما توروخدا واسه م دعا کنید که باردار نباشم

نه بنظرم مونده خط تبخیرش رنگ ادرار گرفته

منم تا ۲ ماهگی طبیعی بود رفتم بهداشت گفت اخه طبیعی شد جلوگیری قرص میخورم

منم تا حالا پریود نشدم نکنه باردار باشم😥

گلم شما تایپکهای قبلیتون نوشته بودید که بعد زایمان پریود نشدین چند وقته موندین تا پریود شدین یا کلن دیگه نشدی که الان بارداری؟

چ مبارکی اخه بچه 4ماهه دارم دارم میمیرم

بعد از چند دقیقه حاله افتاد ؟
اگه زیر شیش دقیقه پنج دقیقه مثبته

مثبته

بله عزیزم مبارکه

اره انگار هاله داره ... بعدچنددقیقه اون کمرنگ افتاده؟

مگه گلم روش جلوگیری نداشتی

ایچه قزاگت

بله مثبته

سوال های مرتبط

مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان وانیا و ویانا مامان وانیا و ویانا ۴ ماهگی
مامان ماه مامان ماه ۱ سالگی
مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی