۴ پاسخ

من میدوشم بادست صب ۹۰سیسی شبم ۹۰تامیشه،اوایل خیلی داشتم الان کمترشده

هنوز شیر دارید مگه؟

من ک نمبدوشم شیرم ده سیسی هم نمیشه😂

اگه شیرتون کمه که اتفاقی نمی افته

سوال های مرتبط