سال دیگه میره پیش۲
امسال پیش ۱ هستش سال بعد انشالله پیش ۲
من پیش یک نمیفرستم خودم کتاب میگیرم باهاش کار کنم،یکی دوتا کتاب کارم باهم تموم کردیم
اوضاع خوبه جنگ تموم شد الهی شکر چون اخبار اعلام کرد بعد از دهه اول محرم خامنه ای خاک میکنیم
سلام
پیش ۱ واجب نیس
امسال مهر میتونی بفرستی پیش ۱
به نظرم بهتره ک بره حالا باید ببینی اوضاع تا اون موقع چطوره
پیش یک امسال میتونه بره البته اجباری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.