۷ پاسخ

منم پسرم بهمن ۱۴۰۰ امسال میفرستم پیش یک رو حتما یک ماه هم امتحانی همین ماه پیش رو گذاشتم ولی حتما باید با خواهرش باشه با اینکه دو سال فاصله سنی دارن ولی جفتشون میفرستم تو یک کلاس که پسرم بمونه همون اهرم فشار

پیش یک زیاد مهم نیست
پیش دو خب واجبه چون برا مدرسش خوبه

دخترمن۲۲اسفند۱۴۰۰خودم ۲۳اسفندمن نمیفرستم دخترموواجب نیست

منم پسرم میره پیش ۱، هزینه ثبت نامش که بالای ۲۰ میلیونه، دیگه پول روپوش و وسایل و .... هم هست، ولی من میفرستم چون شهر غریبیم رفت و امد نداریم پسرم اجتماعی نیست، میفرستم که با محیط اشنا بشه و بتونه با بچه ها کنار بیاد و یادگیریش بهتر بشه

دختر منم بهمن ۱۴۰۰ ولی امسال نمی‌فرستمش کتاب میگیرم تو خونه باهاش کار میکنم

بله پسر منم بهمن ۱۴۰۰ ولی نمیفرستمش سر مریضی

منم پسرم متولد ۷ بهمن ۱۴۰۰ هس باید پیش یک بره ک امسال نمیزارم بره

سوال های مرتبط