۱۰ پاسخ

مهر ۴۰۶ ...دختر منم اسفند ۴۰۰
نیمه دومن دیگه

سال بعد عزیزم
مهر ۴۰۶

مهر ۴۰۶ باید برن پیش۲

دخترم من چهارم بهمنه ۴۰۰؛ پیش یک با مهد کودک چه فرقی داره کدوم بهتره بفرستیم

پسرمنم اسفند1400سال بعدمینویسم

دختر من 1400/9/29هست نمی‌دونم کی باید بفرسمش

سال بعد پیش اصلی میره

سلام عزیزم
دختر منم ۱۴۰۰/۱۱/۱۱به دنیا اومده هنوز ثبت نامش نکردم

مهر ماه پیش یک میشن

نیمه دومیه
پیش ۱. یاهمون. مهدکودک میزه
اجباری نیست
منم ثبت نام نکردم
سال بعدمیرن. پیش. دبستانی

سوال های مرتبط