مهر ۴۰۶ ...دختر منم اسفند ۴۰۰
نیمه دومن دیگه
سال بعد عزیزم
مهر ۴۰۶
مهر ۴۰۶ باید برن پیش۲
دخترم من چهارم بهمنه ۴۰۰؛ پیش یک با مهد کودک چه فرقی داره کدوم بهتره بفرستیم
پسرمنم اسفند1400سال بعدمینویسم
دختر من 1400/9/29هست نمیدونم کی باید بفرسمش
سال بعد پیش اصلی میره
سلام عزیزم
دختر منم ۱۴۰۰/۱۱/۱۱به دنیا اومده هنوز ثبت نامش نکردم
مهر ماه پیش یک میشن
نیمه دومیه
پیش ۱. یاهمون. مهدکودک میزه
اجباری نیست
منم ثبت نام نکردم
سال بعدمیرن. پیش. دبستانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.