امسال
من ثبتنامش کردم پیش۱ البته واجب نیست. مهر امسال
واجب نیست و اجباری نیست
دختر من 14.12.1400بدنیا اومده من میگم بذارم بره پیش ۱ولی اگه مجازی باشه نه
مهر ماه
1405
پیش ۱ امسال...پیش ۲ که واجبه سال بعد.من که جنگ باشه پیش ۲هم نمیفرستم
پیش یک امسال دو سال بعد ،با پسر منه پسرت برای من یازدهم بدنیا اومده یه روز فرقشونه ،من یک نمیفرستم سال بعدی میزارمش پیش دو
من دخترم رو بردم مهد برا کلاس تابستونه ثبت نام کردم گفت پیش یک امسال باید ثبت نام میکردی ولی زیاد مهم نیست ولی برا سال دیگ پیش دو باید ثبت نام کنی نیاز واجبه
امسال عزیزم
همه دارن اشتباه میگن سال دیگه باید بره پیش۱ سال بعدش پیش دو. پسرمن ۱۴۰۰ هست سال دیگه میذارمش پیش ۲
پیش یک امسال اما اجباری نیست
و عین مهد میمونه
پیش دو سال دیگه که پیش نیاز مدرسه س
سال بعد
امسال میره پیش ۱ که واجب نیست
پیش ۲ واجب هست
سال دیگه....چرا همه میگن امسال پسرمنم ۱۴۰۱ هست خب الان ۴سالشونه تازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.