تهران آرومه دوستان
#اسهال #تب# شیر خشک #

۴ پاسخ

سمت شرق رو میزنن
غرب هم بعضی جاهارو میزنن و صدای پدافند دیروز میومد

احساس میکنم کلا داره اروم‌میشه

دیشب تقریبا آروم بود برعکس سه چهار روز پیش که خیلی بد بود

اره فعلا

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ سالگی
مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ مامان ماهلین🌙🧚‍♀️ ۴ سالگی