آره عزیزم باید بره پیش ۱
پیش ۱ چه جوریه یعنی مدرسه باید برن
روپوش اینام باید بپوشن؟؟؟؟
بله امسال میرن پیش ۱
اما کلا پیش دبستان ۱ و ۲ اجباری نیست اما برای یادگیری مهارت های اجتماعی و ارتباطی مفیده
دختر منم اسفند ۱۴۰۰ فک کنم مهر ۴۰۶ باید برن پیش
بله عزیزم باید بره پیش یک
اجباری نیست
اما پیش دو اجباری
اره من امروز زنگ زدم مهد گفت پیش یک ثبت نام میکنیم عکس شناسنامه ها رو بفرست
رایانم متولدبهمن۱۴۰۰فک کنم مهرسال بعدبایدبرن
جدااا منم دخترم بهمن ۱۴۰۰
پیش یک اجباری؟!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.