۸ پاسخ

تنها نیستی
بچه من هم دقیقا مثه بچه توعه
شیر خودتو میدی

عزیزم ۴ ماهگی باید ۲ برابر وزن تولدش باشه که خداروشکر هست ، مهم نیست بچه تپل باشه مهم اینه سالم باشه و همه چیش نرمال

خوبه عالی پسر من وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ۴ ماهگی ۶۳۶۰ بود دختر شما ۳ کیلو وزن اضافه کرده پسر من از ۳ کیلو ۱۴۰ گرم کمتر وزن اضاف کرده

خوبه نگران نباش

چهار ماهگی باید دوبرابر وزن اولش باشه یعنی ۴۸۰۰پس خوبه

خوبه بچه منم همین طور

دکتر میگه خوبه پس یعنی بچت کمبود وزن نداره مگر اینکه خودت دوس داشته باشی بچت تپلی باشه

خودت چند کیلو دوس داری باشه؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی