به نظرم وزنش کمه یه دکتر ببر
استفراغ جهشی داره!؟
رفلاکس نمیزاره وزن بگیره رژیم و تغذیت رو رعایت کن ب مرور بهتر میشه
گوجه و سس گوجه و لبنیات و غذای چرب و تند و غذای دریایی نخور
پروتیین گاوی رو رعایت کن
رفلاکس داره باید ببری دکتر دارو میده اگه شیر خشک میخوره شیر مخصوص میده
شیر خشک بهش بده اگه رفلاکسم داره ببلاک ای ار خیلی خوبه برای رفلاکس
ببر دکتر عزیزم
سرخود نه غذا بده نه دارو بده لطفا
به مامانای گهواره باشه همه بچه ها بلا استثنا یا رفلاکس دارن یا حساسیت به پروتئین گاوی 😅😶
دختر من ۳۳۳۰ دنیا اومد ۴ ماهگی ۶۵۰۰ بود عزیزم
ببری دکتر اگه رفلاکس باشه میگه غذاشو شروع کنی
ببر پیش دکتر عزیزم شاید رفلاکس یا رفلاکس پنهان داره شاید لازم باشه شیر خشک بهش بدی
بله از این مدل حرفا زیادمیزنن
چراغذاش نمیدی چرا شیر درست بهش نمیدی شیرت بده هزارتاحرف دیگه
بچه فلانی چقدمیخوره ولی جدی نگیر بچه شماقدش ازهمسنوسالیاش بلندمیشه ول بده حرف دیگرانوهرجه اذیت میشی کمتربرو
بعدبچه۳ماهه ۵کلیوخوبه مگه لباسش چقده بیشتراز۲۰۰گرمه هواگرمه لباسشودربیاروزن بگیر میدونی نهایت نهایتش ۳۰۰گرم شایدباشه
سلام همسرتون درست میگه اگر وزن نگرفته درعوض داره قد میگیره یعنی هرچه میخوره رو قدش داره پیاده میشه ن وزنش من پسربزرگم همینطور هسته حتی هنوز غذامیخوره قدبلندترمیشه ولی چاق ترنه بعد ابریزش چیزبدی نیست یادندون داره درمیاره یا رفلاکسه درهرصورت بدنیست دل درد نمیشه کمتربالامیاره
رفلاکس داره عزیزم واسه همین وزن گیری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.