۵ پاسخ

تو هر بچه علایمش متفاوته همه که یکسان نیستند طبیعیه

اره پسر من موقع دندون در آوردن آبریزش بینی می گیره با گرفتگی که قطره م روش اثری نداره
سرفه م می کنه کلا بدنش مثل علائم سرماخوردگی می شه خیلی سخته

پسر من آبریزش گرفت سر دندون پایین

اره پسرمن ابریزش پیدا کرده بود سر دوتا دندون پایین

شاید منم میخام دندون در یارم خیلی بینیام گرفته سردردم

سوال های مرتبط