اینایی ک اپیدورال زدید،کمر درد ک نگرفتید؟
چقدعالی
ممنونم
هرکس میگه درد نداره دروغه دردش وحشتناکه من خودم تا چهار سانت فقط جیغ میزدم نمیدونستم کجام درد میکنه فقط میدونستم که درد وحشتناکی داره و الان بازم برای بار دوم فقط انتخابم طبیعیه چون بعد چهار سانت اپیدورال شدم و هیچی نفهمیدم بعد زایمانم به هیچکس احتیاج نداشتم حتی واسه ی ساعت تو رختخواب نرفتم
اگه قابل تحمل نبود من الان اینجا نبودم😅
تحمل میکنی
بهش فکر نکن .وقتی تو موقعیتش قرار بگیری اوکی میشه
میتونی تحمل کنی
ایپدورال کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.