خانما زایمان طبیعی چقدردردداره وای میترسم نتونم تحمل کنم

۸ پاسخ

اینایی ک اپیدورال زدید،کمر درد ک نگرفتید؟

چقدعالی

ممنونم

هرکس میگه درد نداره دروغه دردش وحشتناکه من خودم تا چهار سانت فقط جیغ میزدم نمیدونستم کجام درد میکنه فقط میدونستم که درد وحشتناکی داره و الان بازم برای بار دوم فقط انتخابم طبیعیه چون بعد چهار سانت اپیدورال شدم و هیچی نفهمیدم بعد زایمانم به هیچکس احتیاج نداشتم حتی واسه ی ساعت تو رختخواب نرفتم

اگه قابل تحمل نبود من الان اینجا نبودم😅

تحمل میکنی
بهش فکر نکن .وقتی تو موقعیتش قرار بگیری اوکی میشه

میتونی تحمل کنی

ایپدورال کن

سوال های مرتبط