خیلی راحت دردش یه لحظه س .بعد زایمان انگار تو نبودی ک داشتی درد تحمل میکردی
من ک میخام سزارین شم از طبیعی میترسم
اووج درد من همون ی ساعت بود
از ساعت ۱ دردم شرو شد ساعت ۷ زایمان کردم،
همین ک بچه بدنیا میاد همه دردا یادت میره،
انگار ن انگار ک تو بودی داشتی درد میکشیدی
از زمانی که خیلی سخت میشه ۲_۳ ساعت طول میکشه به شرطی که همکاری کنی حسابی زور بزنی😄
من موقع زایمانم بهم کپسول بی حسی وصل کردن کلا گیج و منگ بودم دردام چیز زیادی نفهمیدم و نیم ساعت نشده از 3 سانت شدم 10
هر نوع زایمانی درد دارع خواهر
و اینکه دردش وقتی نینیت رو تو اغوشت میزارند کلا یادت میرع انگار نه انگار تو بودی داشتی درد میکشیدی
چ طبیعی چ سزارین باید درد رو تحمل کنی
اگ ورزش کنی و برای زایمان اماده باشی زیاد اذیت نمیشی مامای همراه هم بگیر ک کنارت باشه
خیلی سخته 😢
خدایا خودت رحم کن😮💨🤲
خب خودت بگو میخوام سزارین بشم
منممممممم😅😅😂😂😭😭😭
😂 پاره میشی
طبیعی زایمان میکنی
خیلی اسون بابا فوقش ۸ ساعته نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.