وای چجوری میخام درد زایمان طبیعی تحمل کنم

۱۵ پاسخ

خیلی راحت دردش یه لحظه س .بعد زایمان انگار تو نبودی ک داشتی درد تحمل میکردی

من ک میخام سزارین شم از طبیعی میترسم

اووج‌ درد من همون ی ساعت بود
از ساعت ۱ دردم شرو شد ساعت ۷ زایمان کردم،
همین ک بچه بدنیا میاد همه دردا یادت میره،
انگار ن انگار ک تو بودی داشتی درد میکشیدی

از زمانی که خیلی سخت میشه ۲_۳ ساعت طول میکشه به شرطی که همکاری کنی حسابی زور بزنی😄

من موقع زایمانم بهم کپسول بی حسی وصل کردن کلا گیج و منگ بودم دردام چیز زیادی نفهمیدم و نیم ساعت نشده از 3 سانت شدم 10

هر نوع زایمانی درد دارع خواهر
و اینکه دردش وقتی نینیت رو تو اغوشت میزارند کلا یادت میرع انگار نه انگار تو بودی داشتی درد میکشیدی

چ طبیعی چ سزارین باید درد رو تحمل کنی

اگ ورزش کنی و برای زایمان اماده باشی زیاد اذیت نمیشی مامای همراه هم بگیر ک کنارت باشه

خیلی سخته 😢

خدایا خودت رحم کن😮‍💨🤲

خب خودت بگو میخوام سزارین بشم

منممممممم😅😅😂😂😭😭😭

😂 پاره میشی

طبیعی زایمان میکنی

خیلی اسون بابا فوقش ۸ ساعته نترس

سوال های مرتبط

مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۹ ماهگی