۲۵ پاسخ

ساحل جون نینی بدنیا اومد بسلامتی؟؟؟🥹

ای خدا🫠🥹ایشالله به راحتی زایمان کنی و نینیتو صحیح و سالم بغل بگیری عزیزم 🥺قوی باش از پسش بر میای 🩷

عزیزم درخواست بده یه کیسه اب گرم برات بیارن بزار روی کمرت
اگه کسی پیشته بشین بگو کمرتو از گودی کمر تا پایین باسن محکم ماساژ بده از بالا به پایین
اگه روغن همراهت داری که بهتر بزن به کمرت

بلن شو سر پا یا دست یجارو بگیر پاهاتو ب عرض شونه ها باز کن کمرتو قر بده دورانی چپ راست کرد هی تکون بده خودتو

برو بشین سرویس آب داغو باز کن رو پاهات بین پاهات هی نفس بکش فوت کن بیرون دم باز دم
بشین رو تخت کف پاهاتو بچسبون رو هم قشنگ با دست بگیر مثل پروانه پاهاتو بازو بسته بکن بین اینا خرما و اناناسم بخور چون درد باعث‌میشه فشارت بیفته تحمل دردت کم شه ولی چیزای شیرین مقوی بخوری جون میگیری آب میوه اناناسم بخور
تخت بگیر اسکات بزن بشین بلن شو قشنگ همش دم باز دم

نترس عزیزم خدا کمکت میکنه،بیمارستان خصوصی هستی؟اگه خصوصی هستی بگو ببرنت وان آب گرم یا تو همون اتاق اگه حموم داره برو زیر دوش آب گرم خیلی کمکت میکنه

عزیزم انشالله ک زایمان راحتی داشته باشی
چرا انقدر زود دردت گرفته پس؟؟

به خدا توکل کن عزیزم تموم میشه و نی نی قشنگتو بغل می‌کنی

عزیزدلم.انشاالله میتونی.برات دعا میکنم🥺❤️قوی باش.میگذره.

عزیزم تحمل کن فقط امروز فردا نینی بغلته به این فکر کن که تو دلیت میگیری بغلت همه چی یادت میره انشا الله له سلامتی برات دعا میکنم سر زایمان برام دعا کن منم تو دلیم صحیح و سالم بغل بگیرم

عزیزم برو زیر دوش اب گرم خیلی خوبه من تا۶سانت زیر اب بودم

چیزی نمیشع همع دردا مالع قبل اینع تا بچع بدنیا بیاد بعدش خوب میشی تحکل کن

فقط به خداتوکل کن وبه این فکرکن که آخرش تموم میشه

اگه ماما همراه نداری بهشون بگو ماما همراه میخوای اون خیلی کمکت میکنه
استرس نداشته باش مرحله ایه که بلخره باید طی بشه
به نتیجه‌ش فکر کن که یه نی‌نی گوگولی قراره بدن بهت

عزیزم حالا دردات کمه بزار برسی به ۶ سانت اوج دردا شروع میشه

تنفس شکمی برو

حالت سجده برو
آب گرم بریز رو خودت
راه برو
اصن نترس
همش همینه فقط فاصله دردا کم میشه
نترس ب بدنت اعتماد کن ب زودی نی نی رو بغل میکنی😍

سلام فقط راه برو حموم کن نفس عمیق بکش به همسرت بگو کمرتو ماساژ بده

کف پاهاتو بچسبون بهم حالت پروانه تکون بده

من تا ۶سانت خونه تحمل کردم

حتما رو تنفست کار کن دم عمیق بکش بازدم

حالت دستشویی ایرانی بشین پا اردکی خیلی دردات کمتر میشه

خیلی میترسممم بچهاااا

برو زیر دوش

بالای 6تازه اوج دردا شروع میشه
دختر چجوری میخوای تحمل کنی

سوال های مرتبط

مامان ماهورم و میران مامان ماهورم و میران روزهای ابتدایی تولد