عزیزم راهی نیست به جز تحمل بخدا خودمم کمر درد شکمم تیکه تیکه شده دیگه مجبوریم تحمل کنیم😥
وای من چن شب پیش از یک نصف شب تا دو گررریه کردم
فرداشم گریه کردم
دیگ ۵ بعدازظهر ول کرد
از بس پماد زد و پلاستیکگذاشتم
بعدش رفتم دوش اب داااغ ک کمرم قرمز شده بود(البته دوش اب داغ برای خانوم باردار خوب نیس)بعدش روغن بادام تلخ زدم ک دیگ کمرم بهتر شد و تا دوشب بعدش با روغن بادام تلخ چرب کردم
جلو کولر هم مواظب باش یا نری یا ی چیزی رو کمر و شکمت بنذاز
من فک کنم گرفتگی هم بود
امیدوارم زودتر خوب بشی
پس از من خبر نداری انقد پیاده روی اینا کردم دیگ نمیتونم راه برمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.