۷ پاسخ

من دو روز دیگه وقتمه دیگه دارم میمیرم از کمر و لگن درد

وای ۲ شبه خواب ندارم🤯🤯نمیدونم نگران حرکتاش باشم
یا کمر درد و تحمل کنم
۱۴ روز دیگ نوبت سز دارم
نمیگذرههههههه چرا☹

منم همینجوریم دیگه نمیتونم این همه سنگینی و سختی رو تحمل کنم نمی‌دونم تا کی باید صبر کنم از درد شبا خواب ندارم 🥺🥺🥺

منم خیلی خیلی اذیتم حس میکنم کمرم و پاهام شکستن خیلی هم حرکاتش دردناک شده اشکمو در میاره 😑 مخصوصا وقتی زیر سینم تکون میخوره

منم داغونم ۱۹ روز دیگه ۳۸ هفته سزارین میشم

حاملگی بد دردیه😑😂

منم همینطوریم

سوال های مرتبط

مامان ماهورم و میران مامان ماهورم و میران روزهای ابتدایی تولد