من دو روز دیگه وقتمه دیگه دارم میمیرم از کمر و لگن درد
وای ۲ شبه خواب ندارم🤯🤯نمیدونم نگران حرکتاش باشم
یا کمر درد و تحمل کنم
۱۴ روز دیگ نوبت سز دارم
نمیگذرههههههه چرا☹
منم همینجوریم دیگه نمیتونم این همه سنگینی و سختی رو تحمل کنم نمیدونم تا کی باید صبر کنم از درد شبا خواب ندارم 🥺🥺🥺
منم خیلی خیلی اذیتم حس میکنم کمرم و پاهام شکستن خیلی هم حرکاتش دردناک شده اشکمو در میاره 😑 مخصوصا وقتی زیر سینم تکون میخوره
منم داغونم ۱۹ روز دیگه ۳۸ هفته سزارین میشم
حاملگی بد دردیه😑😂
منم همینطوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.