بچم سفالیک هست داشت لگد میزنه تو معدن چقدر دردم میگیره آخ

۵ پاسخ

من بچم چندهفتس سفالیک هست
اصلا تو معدم لگد نمیزنه پاهاش جمع تو پهلو هام می‌زنه

بچه من داره دنده هامو خورد میکنه دیگه

آره منم گاها همینم😑🥺

یه چیز شیرین بخور راه برو بعد دراز بکش یکم جا ب جا میشه

پاش لگد میزنه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی