۵ پاسخ

بچه منم بریچه جوری با پا میکوبه میگم الان استخون واژنم میشکنه

زیاد اینجوری میشی دیگه عادت کن

منم دقیقاهمین مشکلودارم
من میگم شایدبچه پایینه

بریچه با پاهاش میزنه😄

بریچه عزیزم٫ نه مشکلی نیست که چون به سمت پایین ضربه میزنه طبیعتا درد داره😅

سوال های مرتبط