۸ پاسخ

ن عزیزم دندون نیس ویروس گرفته

آموکسی کلاو را با معده خالی نباید بدی بچه خیلی قویه
بلافاصله بعد غذا باید بدی

زبونش خیلی سفیدش شده بدنش سردی شده عفونت هم داره

ویروسه دندون ک اینطور نیست عزیزم ببرش ی دکتر خوب

معلومه که ویروس هست این لثه تا دندان در بیاد یک ماه دیگه هس

واسه بالا آوردنش فک کنم دمیترون باید بدی بهش

اندرستون بده برا تهوع

اره زبونش هم سفید میزنه یعنی عفونت داره یکم من اینجوری خوندم

سوال های مرتبط