۱۷ پاسخ

پهنی دیگ خاهرلاغر کن😂

سلام عزیزم اول اینکه چقدر خانومی چقدر جنبه ات بالاست همه ایرادات اندامت رو با جزئیات گفتن خیلی مهربون جواب دادی خواهر قشنگم مطمئن باش اگه ورزش اصولی رو ادامه بدی خیلی عالی میشی مثلا فعلا سعی کن چربی سوزی کنی بعدش فرمدهی روبرو کن چربی های پشتت که آب بشه رو باسن کار کنی فرم میگیره قشنگ میشه اصلا نگران نباش سعی کن اینستا نصب کنی پیج دکتر فیت رو فالو کن خیلی ورزش های خوب یاد میده درضمن لباس هم مهمه بالا تنه تیره بپوش پایین تنه روشن اینی که پوشیدی بالا تا پایین یه رنگ ویه طرحه یه تیکه نشونت میده

عزیزم خیییییییییییلی هم خوبی
کی گفته همه باید باربی باشن؟
هر کی گفت زشته، اون روح و روانشه که زشته نه هیکل شما
بدنت یه معجزه س که به آدم دیگه رو بوجود آورده و زمان می‌بره تا بازسازی بشه
اصلا تاکید میکنم اصصصصلا حرف اطرافیان برات مهم نباشه
هرچی هستی وهر جور ک هستی خودت رو دوست داشته باش
هر وقت اراده کنی و تلاش داشته باشی میتونی به بهترین ورژن خودت تبدیل بشی
تویه معجزه گری، پس قدر خودت رو بدون قشنگم🩷

خیلی افتضاح زنای ایران همه بدیه زایمان وامیرن یابروساکشن یاورزش اساسی

ماشالله به 70 بیشتر میخورید ولی باسنتون نسبت به بالا تنتون کوچیکتره

ژن هرکی یجوریه خودتانبازب ورزش ادامه بده حرکات پاهم خیلی تاثیرداره

عزیزم با این لباسی ک پوشیدی اصلا فرم هیکلت مشخص نیست
حالا عکاس این عکس کی هست؟🤭

عزیزم هیکلت خوبه فقط لباست یه جوریه که پشتت معلوم نیست.

وای اصلا بهت نمیاد ۷۰ کیلو باشی خیلی هیکلت چاقه

عزیزم با لباس خونه معلوم نمیشه. لباس تنگ تر و.. اینجوری نشون نمیده. طرز ایستادن ، و اینکه سعی کن لباسی رو بپوشی که به اندامت بیاد.
مثلا به نظر من سما که بالاتنه ت نسبت به پایین تنه ت پهت تره ، میتونی بلوز تنگ تر و شلوار گشاد تر بپوشی که باهم همتراز بشه

چربی شکم‌پهلو داری با ورزش میتونی درستش کنی ها🫠

خیلیم خوبه فقط لاغر شو
قند و شکر نخور اصلا ها حتی بیسکوییت اینا
هر چی شیرینه نخور
هر هفته دو کیلو کم میکنی راحت

تو ک بچه کوچیک داری نمیتونی بری باشگاه
از مربی برنامه بخر ورزش کن تو خونه عالیخ

مال کله پاچه که خوردی چاق شدی

فیزیک استایل و‌فرم بدنیت همینه لاغرم بشی باز باسن کوچیکتر و پشت پهن تره،همینجوریم خوشگلی فقط وزنتو باید برسونی به ۶۰ یا ۶۵

من ۷۵هستم اصلا پشتم اینجوری نیست

با ورزش آبش کن

سوال های مرتبط