سلام. من دیروز آزمایش بارداری مثبت شد عدد بتا 200 بود خوبه ؟؟

۲ پاسخ

کاش منم باردارمیشدم.دوساله اقدامم

بله خوبه اما بشرطی که بعد از ۴۸ ساعت دوبرابر بشه

سوال های مرتبط

مامان سیدایلیاوعلیسان مامان سیدایلیاوعلیسان ۵ سالگی