۵ پاسخ

اگه میخوای زایمان طبیعی داشته باشی که نخور من الان سه کیلو شده دکتر گفت مولتی هم نخور دیگه

منم وزن بچم گفتن کمه بدون تجویز پزشک خریدمو ۳روزه دارم میخورم

سرخود نخور با دکتر مشورت کن

منم خریدم بخورم ضرر نداره.بخور

نمی‌دونم چقدر تاثیر دارن من که دو روزه میخورم خودم یک کیلو اضافه کردم

سوال های مرتبط