شربت بدی نیست ایقد که میگن باید از یک سیسی شروع کرد وهفته ای یبار دوزش نیم سیسی بالاببری
ولی بعد از قطع دوباره بچه همون مث قبل میشه
راسيپ شربت خوبي نيس، نده اصلا
خواهرم ۱دوره داد اصلا هیچ تاثیری نداشت غذا تو دهنش نگه میداشت گفتم ببردش آزمایش بده براش
راسیپ باعث عصبی شدن میشه عوارضش خیلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.