۴ پاسخ

شربت بدی نیست ایقد که میگن باید از یک سیسی شروع کرد وهفته ای یبار دوزش نیم سیسی بالاببری
ولی بعد از قطع دوباره بچه همون مث قبل میشه

راسيپ شربت خوبي نيس، نده اصلا

خواهرم ۱دوره داد اصلا هیچ تاثیری نداشت غذا تو دهنش نگه میداشت گفتم ببردش آزمایش بده براش

راسیپ باعث عصبی شدن میشه عوارضش خیلیه

سوال های مرتبط

مامان آنیل مامان آنیل ۴ سالگی
مامان انرژی های من👫 مامان انرژی های من👫 هفته هفدهم بارداری
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام ۵ سالگی