اون روروئكاي قديم بود ضرر داشت از صبح تا شبم مي زاشتن بچه رو داخلش. الان همه استانداردن من خودم اول مقاومت كردم ولي بعد گرفتم واقعا روزي نهايت دو تا ١٠ دقيقه مي زارم خيلي هم راحته . دختر من از ٦ ماهگي دوست داشت ولي بعضيا ديرتر دوست دارن راه برن
من 6
زیاد فقط نزار
روروئک منسوخ شده پاهای بچه رو داغون میکنه من کلا براش نخریدم
هیچوقت
پایان ۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.