از چند ماهگی میشه از روروئک استفاده کرد؟

۷ پاسخ

من بخاطر اینکه الان دیگه توصیه نمیشه حالا حالاها قصد ندارم بذارم
هروقت بتونه بگیره از یه جا بلند شه شاید بذارمش
شایدم کلا نذاشتم

من ی هفته هس میزارم دوس داره

من الان چند روزه میزارمش خوبه وایمیسه دوست داره اتفاقا

من که یه ماهی هست میذارم

از وقتی گردن بگیره

ده ماهگی

من من امروز گذاشتم اصلا دوست نداشت پاشم زمین نمیخورد

سوال های مرتبط