۵ پاسخ

میترسم شیرم کم بشه اخه بجم شیرخشک هیج جوره نمیخوره

سفکسیم بخور
میتراندازول خوب نیست
اموکسیم مشکلی نداره

من دندونمو جراحی کردم گفت فقط استامینیفون ساده و آموکسی سیلین بخورم
خیلی هم عفونت و درد داشتم
ولی خب صبر کردم بهتر شد
فقط یه بدی که داره شیرم کم میکنه

میگن مترونیدازول نخور مگه دکتر بده
ولی اموکسی سیلین ۵۰۰ میتونی بخوری

من میخوردم
پنی سلین ۵۰۰ با مترونیدازول ۵۰۰

سوال های مرتبط