کیا بچشون همسن بچه منه و از پوشک گرفتن ؟😄

۴ پاسخ

من ۲۰ ماهگی گرفتم خیلی راضیم هر دو اذیت نشدیم

والا ما ک نکردبم ب امید اینک بگه شاشید تو زندگیمون گفتم ولش کن زوده

زوده من اصلا اطلاع نامیده اصلانم اذیت نیست موقع پی پی از بوش میفهمیم

سلام من گرفتم از پوشک

سوال های مرتبط