زنبور پسرمو‌نیش زده چی میشه خطرناکه؟؟

۷ پاسخ

اگه حساسیت داشته باشه خطرناکه
حساسیت هم با باد کردن و ورم کردن مشخص میشه فکر کنم

نترس چیزی نمیشه اگ تونستی یخ بزار خوب میشه
پسرمنم زنبور نیش زده بود قبلا

یادمه قبلا خواهرم نیشش زدبردیم دکتر امپول زدش

وااای

نه من بچم ۶ ماهش بود زنبور نیشش زد چیزیم نشد

عزیزم اگه حساسیت نداشته باشه نه خطرک ناک نیست
ولی اگه کسی حساسیت داشته باشه
خدایی نکرده کشندس
ان شالله پسرت چیزیش نمیشه
ولی یکی از فامیلامون با نیش زنبور
فوت کرد
حالا از داروخونه دارویی چیزی میخری بخر

زنبور زرد

سوال های مرتبط