جالب نباید الان زایمان کنی چون سه سانت بازه؟
اگه بری چهار ساعت پیاده روی کنی و همرمان ماساژ نوک سینه بدی فردا یا امشب زایمانی میشی
چ علائمی داشتی که رفتی
وای خوش به حالت یکی از ارزوهام اینه ۳.۴ سانت باشم بعد درد نداشته باشم🤪 برم زایمان کنم
من با درد هر ۱ دقیقه منظم رفتم گف ۳ و خورده ای
اسفند دود کن دهانه رحمت باز میشه
من سر بچه قبلم وقتی رفتم ر
زایشگاه ۷ سانت بودم و فقط کمی درد داشتم میگرفت ول میکرد
خوبه سه سانت تاشب به امیدخدازایمان میکنی.دوش آب گرم ورزش خیلی تاثیر داره برازایمان
سه سانت که بستری میکنن ورزش کن امروززایمان میکنی دوش آبگرم بگیر
من ۴ هفتس روی ۲ سانت موندم 🤦🏻♀️
من سه سانت بودم،ورزش کردم شبش بستری شدم و زایمان
منو ک دو سانت بستری کردن چون درد داشتم
خداروشکر ،خودت دردی نداری؟چه ورزشایی کردی
الان درد نداری اصن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.