قرص اسید فولیک ۱ میلی گرم خوبه که گرفتم ؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

دکتر به من گفت 1 میلی برای خانم باردار زیاده باید اسیدفولیک 400میکروگرم بگیری.

آره تا هفته 14 بخور

من دکتر ازم پرسیده سابقه بچه ای که دیابت داشته باشه تو فامیلتون ب دنیا بیاد دارین یا نه اگ ندارین یک بخور

اونو باید دکترت بنویسه من کوالی فول میخوردم

دکترت بهت میگه چند بخوری به من ید وفولیک داده

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری