۶ پاسخ

به سزارین یا طبیعی هم ربط داره ؟ چه مدلی قبول میکنن

قبول میکنن اما تا سقف بیمتون
منم تکمیلی کوثر دارم

آره عزیزم قبول می‌کنه من برای زایمان کلا رفتم بیمه کردم گفت هرجا بری نامه میدن قبول میکنیم

به شکم اول و دوم ربطی نداره
اگه قبول نکنه پس به چه دردی میخوره بیمه تکمیلی

قبول میکنن دکتر نامه بزنه چه ربطی داره

دکتر نامه میزنه قبول میکنن

سوال های مرتبط

مامان نینی🥹🧿 مامان نینی🥹🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👩🏽‍🦯🖤 مامان 👩🏽‍🦯🖤 ۴ ماهگی