بچه ۳ کیلو ب بالا پوشک صفر ببرم بیمارستان یا یک ؟؟؟
لباس هم میگید صفر یا یک ؟؟؟

۲۳ پاسخ

من سه کیلو بود و الان ک نزدیک چهاره هنوز مای بیبی صفر میبندم
بستگی ب بچه داره از هر دوتا چندتا ببر

پوشک اگ مای بی بی میبری سایز صفر ببر

یک بگیر

من هرچی میگردم صفر پیدا نمیکنم
یک گرفتم درحال حاضر

هم ۰ ببر هم ۱ چون بستگی به جثه بچه هم داره عزیزم

لباس سایز صفر من هنوز میپوشونم ب بچم بازم بزرگه تا میکنمش دنیااومد ۲۹۰۰ بود

پوشک سایز 1 بگیر اگه بالای سه کیلوعه چون سایز 0 برای کمتر از سه‌ کیلوعه اذیت میشه بچه
لباسم یه دست سایز صفر ببر یه دست سایز یک ولی صفر مناسب تره بیشتر اندازه تنشه تا یک
یک و باید آستین و پاچه شلوارشو تا بزنی

سایز ۱ ببر صفر خیلی کوچولوعه

لباس صقر خیلی به درد میخوره

والا به من تو بیمارستان گفتن ۱ بگیر از اون موقع هم استفاده میکنم

صفر منک تا ده روزگی صفربستم سه کیلوبود

من بچم ۳۳۰۰بود تا ۶ روزصفرمیبستم
صفر هم سه دست گرفتم الان یه دستش براش کوچیک شده دو دست دیگه رو باز میپوشونم براش

هردو صفر

من پسرم ۳۵۰۰ بود پوشک ۱ گرفتم کلا ۰ استفادم نشد
لباس هم توبیمارستان ۰ استفاده کردم

من پوشک یک برده بودم براش بزرگ بود سایز صفر مای بیبی براش گرفتیم بیمارستان لباس هم سایز صفرتا ۳ ماه ازاین ۲۰ تیکه ها برده بودم براش بزرگ بود الانم اندازشه هنوز میپوشه

چ کاریع جفت شو میبریم هم لباس صفر یک هم پوشک صفر یک نهایت بر میگردونیم

اگه مطمعنی بالای ۳کیلو هست یک ببر

من دو کیلو ۷۵۰ بود صفر نمیتونسم همون ۱ ببر

نه مای بیبی صفر نیاز نیست من دخترم ۲۴۰۰ بود به دنیا اومد سایز صفر میبستم پرستار میگفت خیلی کوچکه سایز یک ببند و سایز یک هم خوب بود براش ولی بچه سه کیلو با مای بیبی ۰ اذیته

من پوشک صفر گرفتم ولی لباس صفر اصلا به درد نمیخوره

پوشک صفر ببرید
من یک بردم بزرگ بود گفتن صفر بگیر ولی لباس یک ببرید

چن تا صفرم ببر جهت احتیاط
لباس صفرم بزرگ میشه براش اکثرا

پوشک یک
لباس صفر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری