فرنی با سیب چجوری درس کنم

۲ پاسخ

من سیب رو ریز خرد میکنم و بهش یکم اد رنج اضافه میکنم و نصف لیوان اب باهم میزارم میپزه و اخرای پخت لهش میکنم

سيبو بخار پز كن فرني هم جدا درست كن بعد بريز توش يكم ك غليظ شد از حرارت بردار اگرم غليظ شد بهش شير خشك بزن

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان شاهان کوچولو😍 مامان شاهان کوچولو😍 ۱۵ ماهگی
مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی