۳ پاسخ

ببین من مواقع صروری دمیترون میخورم یه دونه

به نظرم معده ی خالی آدامس بیشتر اذیتتون میکنه یه چیز ترش یا خشک استفاده کنید مث تلف یا رب انار من با اینا یه کم بهتر میشم چون خودمم همینجوریم اگه دیدین ن دوباره بالا میارین و احساس میکنید امروز بدنتون کم آب شده برید سرم بزنید یه نصف روزی یا یه روز حداقل بهترین

قرص ب ۶ خوردی؟ببین دکتر بهم گفت به یا رب به بخور برای تهوع زنجبیل هم خوبه مثلا تو چاییت پودر زنجبیل بریز

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی