ببین من مواقع صروری دمیترون میخورم یه دونه
به نظرم معده ی خالی آدامس بیشتر اذیتتون میکنه یه چیز ترش یا خشک استفاده کنید مث تلف یا رب انار من با اینا یه کم بهتر میشم چون خودمم همینجوریم اگه دیدین ن دوباره بالا میارین و احساس میکنید امروز بدنتون کم آب شده برید سرم بزنید یه نصف روزی یا یه روز حداقل بهترین
قرص ب ۶ خوردی؟ببین دکتر بهم گفت به یا رب به بخور برای تهوع زنجبیل هم خوبه مثلا تو چاییت پودر زنجبیل بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.