اره من اپیدورال زدم اولش ک کلا بی حس شد کمر و لگنم بعدشم تقریبا تو چرت بودم خیلی خوب بود
خوابت میگیره ولی اصلا نمیتونی بخوابی هر ۵ دقیقه یکبار دردات شروع میشه
نه بابا خواب کجا بود
کاش به منم میزدن انقد هوشیار بودم که استرس شدید گرفتم
آری من همینجور بودم دوکتور همش سعی داشت نخوابم دوکتور آمپول نمی زنی
اره میان تو سرم میزنن کهی خوابت بگیره زیاد درد رو تحمل نکنی منم همینجور بود با اینکه ماما همراه نداشتمماما های بیمارستان واقعا خوب بودن درسته دیر میومدن دیدنمولی همینک بفکر بودن تواون ساعت ها واقعا قدرانشونم نزاشتن زیاد درد بکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.