۸ پاسخ

این گل ختمی هست اگه آسیاب بشه با آب جوش بخوری برای گلو درد عالیه اگرم تو همین جوری کامل تو آب سرد بریزید میتونی باهاش شربت درست کنی رنگش آبی و بنفش میشه

برای پایین آوردن تب هم عالیه

گل بنفشه با شکر یا قند آسیاب کن با قاطی کنی مثل شربت میشه هم برای داغی و گر گرفتی خوبه همم آرامش بخشه

این گل پنیرکه برا شربت استفاده میشه
بری ازش تو اب رنگ بنفش خوشگلی میده بهت
اگ بهش ابلیمو یا زعفرون بزنی رنگش عوضش میشه

پنیرک هست نوعی ختمی.دم میکنن برای تب بری و رفع عفونت.حتی شربتش هم درست میکنن

این گل پنیرک هست گل ختمی یه جوری دیگه هست بزن نت ببین

دمنوش درست کن برای عفونت زنان و گلو درد خوبه ..

اسمش گل ختمی هست، سرده طبعش
تو گوگل بزن خواصش میاد

برا آرامشه
مثل چایی دم میشه
وقتی ریختی داخل لیوان که نوشجان کنی یکم آبلیمو بریز صورتی شه (در حد چند قطره)

سوال های مرتبط