تبش بالاست چکارکنم کسی هست
پوشک

۱۰ پاسخ

پاراکید شو باید هر ۴ ساعت می‌دادی لباس هاشو کم کن. پاشویه کن. استرس نگیر .

منم امروز زدم . پیاز بزار کف پاش تو جورابش

دست و صورتشو با اب خنک بشور پاراکیدش یه ربع قبل اینکه تایمش برسه بده لباس خیلی کم بپوشون فقط تند تند چک کن حواست باش عزیزم که خدای نکرده نره بالا متوجه نشی

پاراکید دادی؟
پاهاشو بشور.
پیاز حلقه کن بزار کف پاهاش

توروخذادعاکنین ی صلوات برابگید

نیم ساعت قبل واکسن باید بهش میدادی.استامینفن هر ۴ ساعت بده بهش.لباس خنک تنش کن

استامنیفون پاراکید بده مرتبم پاشویه کن بدنشو اگه 38رد کرد پایین نیومد دیگه ببر بیمارستان

چراگذاشتب تب بگیرش هر۴ ساعتاستابده بایدیه ربع جلوتربهش بدی

دارو بده و با گلاب پاشویه و تن شویه کن

واکسن زدی؟ شیاف استامینوفن بزار

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی