۵ پاسخ

عجب مثبت ۱۸ بود 🤣🤣🤣🤣
کم کم بده وعده هاشو زیاد کن یعنی دستت همیشه وهنش باشی همیشه چیزی بده بخوره کم هم باشه عیب نداره

خودت پیش بچه با اشتها غذا بخور .و هی از غذا تعریف بکن. برای من این روش کار ساز بود. بچه ها خیلی باهوشن

مامان جون 👀💛
اگه می‌خوای نی‌نی‌ت سالم‌تر رشد کنه و غذا خوردنش اصولی‌تر باشه، اینجا دقیقاً جای توئه 😍🍲

فرقی نداره کوچولوت:
✨ خوب غذا می‌خوره یا یه کم بازیگوشه سر غذا
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی رو
✨ یا می‌خوای تنوع غذاییشو بیشتر کنی

اگه کوچولوت:
💛 یبوست داره
💛 اسهال می‌شه
💛 رفلاکس اذیتش می‌کنه
💛 یا به بعضی غذاها آلرژی داره

بازم اینجا می‌تونی کمک بگیری 🤍

اینجا کلی ایده خوشمزه، مقوی و امتحان‌شده برات دارم 🥣🍓
که هم نی‌نی دوست داشته باشه هم با شرایطش سازگار باشه 💪🏻

🎁 یه هدیه ویژه برات:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی اختصاصی یک‌روزه برای نی‌نی‌ت 😍

اگه دوست داری:
✔️ رشدش بهتر بشه
✔️ اصولی غذا خوردن رو یاد بگیره
✔️ با ذوق غذا بخوره

حتماً پیام بده 👇🏻✨
👉 @Atena_0422

یا بیا کانال:
👉 @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

مشخصه مثل پسر من لاغره چنده وزنش

من باید براش برقصم تا باباش غذا بده دهنش

سوال های مرتبط