اول اینکه قبل زدن واکسن اصلا به بچه مسکن و بی حسی نده
بعد روز اول هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش پاراکید بده
روز دوم هر ۶ ساعت روز سوم ۱۲ ساعتی
اگه بعد روز سوم تب ادامه دار بود باید ببری دکتر
قنداقش کن پاهاش ببند که زیاد تکون نده اذیت بشه
اصلا هم نترس منم مثل تو مامان اولی بودم و تنها اما خداروشکر خوب گذشت و اصلا اذیت نکرد فقط همون لحظه امپول گریه کرد اونم بخاطر اینکه محکم پاهاش گرفته بودند
حتما پاشو ببند و قنداق کن قطره هم سر وقت بده
استامینوفن که دو برابر وزنش میدی هر ۶ ساعت.
۲۴ ساعت اول کمپرس سرد ۲۴ ساعت دوم کمپرس گرم.
قطره شو سرساعت هر چهار ساعت بده بهش
بعدش جای واکسن شو با قطره استامینوفن چرب کن و قنداق کن که پاهاشو تکون نده معمولا پای چپش هم دردش بیشتر..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.