سلام عزیزم دکتر من برای همه مینویسه انگار جزو غربالگری شده من رفتم خصوصی 4 و خورده ای شد
من انجام دادم...توی سونوگرافی صدرا با دکتر رضوانی
اکو قلب کلا جزو غربالگری شده ولی خب منم نرفتم
من رفتم انجام دادم اما دیر شد چون جنگ بود 30هفته رفتم
این جایه دولتی تو تهرانه زنگ بزن به این شماره یا برو ببین چی میگن اونموقع ب من دکترم داد که برم دیگه نرفتم
منم انجام دادم ٥ تومن شد هزينش
من نوار قلب جنین انجام دادم چون خودم دیابت بارداری دارم و دکترم گفته تقریبا هرهفته انجام بدم ولی این هفته نرفتم گذاشتم هفته آینده برم.هزینشم حدودا۸۵۰تومن میشه تو بیمارستان آیت اله هاشمی رفسنجانی شرق
اره برا من نوشت ولی هزینه اش زیاد بود نرفتم جاهای دولتیم گفتن جنگه دکتر نیست منم نرفتم تو میخوای بری همون دولتی برو باز اروزنتر از خصوصیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.