۴ پاسخ

من توی هفته شما و یکی دو هفته بعدش هم اینجوری میشدم
دکترم گفت اشکالی نداره
البته سنو کرد دید همه چیز خوبه
بعد گفت مشکلی نداره

ماله نفخ هم میشه

برو بیمارستان چکت کنن

برو بیمارستان ان اس تی بگیرن ببینن انقباض داری یا نه

سوال های مرتبط