۴ پاسخ

من چند سال عمل کردم

من سُرخوردگی مهره داشتم داشتم اره گاهی ک خیلی می‌شینم بعد سه ماه

پیچ ومهره یا عمل بدون پلاتین هیچ فرقی نداره گلم جفتشم یکیه نگران نباش من چندنفر ودیدم خودشم سن بالای پنجاه سال به روال زندگی قبل برگشتن یکیشم زنموی مامانم همه کار انجام میده تازه دوتا نوه کوچیکش ونگه میداره دخترش شاغله

من پنج سال پیش عمل کردم محدودیت خاصی نداره فقط خیلی کارا رو نمیتونی انجام بدی دیگه بار سنگین باند کنی یا پله خیلی بالا و پایین بری

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۶ ماهگی