خانوما فردا میرم nstبدم معاینه هم میکنن؟؟؟

۷ پاسخ

من از۸ماهگی هفته ای سه چاربارمیرفتم سرکلاژبودم معاینه نکردن

من‌میخاست معاینه کنه نذاشتم اللبته یک‌ماه پیش

نه برای معاینه زوده

ان اس تی برای چی باید بدی؟

اره اگه بخوای

ب من گفتن اگر میخوای معاینه کنم گفتم ن

نه بابا نوار قلب جنین رو میگیرن

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی