۴ پاسخ

زوده الان از یک ماه ب بالا این بده بهش من به آرسام الان پدیا پست میدم عالیه سریع اروم میشه

من دوقطره روز میدم دوقطره شب

ولی برا ۱ماهه ننوشته بود گریب واتر نوشته بود

من ا نیم سی سی میدادم ولی اثر نکرد

سوال های مرتبط

مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان آرادکوشولو🩵✨️ مامان آرادکوشولو🩵✨️ ۵ ماهگی